2015. február 21., szombat

pótlás Sümeg 2013 ősz

Úgy látom sikerült kihagynom a 2013 őszi, sümegi verseny beszámolóját.
Inkább képekkel pótolom.

1. nap sima verseny volt, 2. nap vadász lovaglás a kopókkal. Anno nem volt kellemes emlékem a vadász jellegű lovaglásról, rotyóztak a lovak megállíthatatlanul, estek le a részeg huszárok....
Gondoltam hátha ez más lesz. Németekkel lovagoltunk ki. Na többet németekkel nem lovagolok az tuti. Volt köztük 2 bunkó, ráfutottak az egyik kutyára a végén a csumi vágtás - ugrós részen, aztán majdnem lelöktek a lovamról, pedig tök boldog voltam, hogy rajta bírtam maradni, mikor átugrotta a sövényt. (ugyanis nem akartam ugrani egyet sem; 2 sövényt sikerült kikerülnöm, de itt baromi gyorsan mentünk, és későn vettem észre, 2 német csaj vágtázott közvetlen mellettem, őket nem akartam odébb tolni, így kénytelen voltam ugrani)
Szóval a vadász nem nekem való. De legalább tesztelhettem az új páncélomat, és nagyobb biztonságban éreztem magam, mint a kicsivel.

Kivételesen a piros alátétes fekete lovon vagyok fellelhető.
Utána nagy örömömre elmehettem bóját szedni a kis foltikával.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése