2015. február 25., szerda

ápoló gyakorlat - pár érdekes kép

amikor nincs jégzselé, fő a találékonyság

nem gondoltam, hogy a gyakorlat során lesz alkalmam látni ilyen használatban lévő muzeális "steril" kötszeres dobozt (aszepszis órán büszkén mutatta be a tanárunk: ezt használták 30 éve, és sikerült egyet szereznie)

azt sem gondoltam, hogy még használnak csempés vércsoport meghatározást, de legalább ilyet is láthattam

na ezért nem szeretem a kék dobozos kesztyűt, eleve van benne selejt, és a "jó" sem túl bizalomgerjesztő (én lila-rózsaszín dobozos párti vagyok, de az drágább, mint ez a szutyok)

az utolsó helyemen láttam először ilyen szép, becsomagolt serafolt

a legbiztonságosabb tűféle: a láthatatlan

Vannak durvább képeim is dolgokról, de azokon esetleg felismerhető a helyszín, így inkább nem teszem fel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése