2012. szeptember 7., péntek

Mecsek, Orfű 1. nap (szerda 06.13.)

Na akkor pótolom a júniusi nyaralásról a beszámolót.

Terv szerint 9-10 körül indultunk volna, ebből lett 13 óra. GPS eléggé le volt lassulva, úgyhogy 1x 2x meg kellett fordulnunk anyu nagy örömére. Tubes körzetében a vétel is megszűnt, anyu teljes pánikban vezetett, hogy majd eltévedünk az egy szál úton.

Az orfűi, tóparti szállásunkra érkezve nyári tábor jellegű épület fogadott minket, a berendezés is olyan volt, de amúgy tiszta, a panziós nagyon kedves volt, csupán egy nagy csapat, zajos, csapatépítő tréningező ember volt zavaró pár napig.



Lepakolás és pár falat nasi után elcipeltem anyuékat lovardát keresni. Elsőre meg is találtuk a kiszemelt célpontot. Bementem, mondtam mit szeretnék, a tulaj szerű nő felhívott egy másik nőt, hogy mehetek -e vele holnap, kifaggattak tudok -e mindhárom jármódban haladni főleg vágtázni, mondtam igen (így 8 év után már illik), én meg visszafaggatóztam, hogy hozhatom -e a nyergem, mert elég elválaszthatatlanok vagyunk, persze hozhatom.  Le is fixáltunk egy szombat délelőtti terepet. Kicsit még beszélgettem a lovásszal, megmutizta a pacikat.

Ezután visszamentünk a panzióba, nemsokára vacsiztunk, utána kértünk bicikliket, és mentünk anyuval tó körül bringázni. Szerencsére vittem fényképezőgépet, mert nagyon szép fények voltak.
A tó túlsó végénél találtunk egy díjugratópályát, ami szép füvekkel volt benőve. Na gondoltam majd másnap nagyobb fénynél csinálunk pár ugrós képet rólam, de ezen tervem megbukott mikor lekaszálták a pályát és környékét :(


Odafele is megálltam párszor kattintani, de visszafele annyira szép volt a naplemente, hogy 20m-enként megálltam fotózni, anyu morgott is rendesen, hogy haladjunk már.


Visszaérve a részeg fickó felajánlotta hogy pingpongozik velem, de fáradtságra hivatkozva elhárítottam, és jól bezárkóztam a szobámba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése