2011. november 28., hétfő

A mai nap viszonylag jól alakult:

Reggel a vonat alig késett, ez valami hihetetlen csoda!
Az utcán csatlakozott hozzám egy munkatársam is, a melóhelyig beszélgettünk. Őt legalább valamilyen szinten érdeklik a lovak. Fél tőlük ugyan, de magától hozta szóba a lovas témát. Mások már menekülnek, ha kiejtem a számon, hogy ló.

Utána volt egy kis incidens bent, nem hiszem, hogy ellenem irányulóan, de ezen a nagyfokú bunkóságon megdöbbentem, még ettől a személytől is.

Államkincstárba menet nagyon égett szag volt a 49-es villamoson, utána megfigyeltem párat, mindnek szikrázott a kereke. Nem tudom ez normális -e.

A nap legviccesebb percei viszont a Mom parkban értek. Mentem a megrendelt könyvekért, de a bolt egy emelettel feljebb volt. Odamentem a mozgólépcsőhöz, előttem egy néni haladt, a lépcsőnél megállt, nézett rám, és közölte, hogy ez nem megy. Mondom igen, úgy látszik elromlott. Néni elcsoszogott onnan, 2 fickó meg elém ment. Bátran elindultak fel az álló lépcsőn, a szomszéd lépcső ment rendesen, csak lefele.
Láttam nem lett semmi bajuk, úgyhogy én is nekivágtam a felgyaloglásnak. Ők pont leléptek a lépcsőről, mikor az hirtelen elindult. Ez nem lett volna gond, ha nem a rossz irányba történik mindez. Meglepetten lépdeltem, magamhoz képest gyorsan kapcsoltam, mérlegeltem a lehetőségeket, és mivel csak 2-3 fokra voltam a tetejétől, úgy döntöttem megpróbálom elérni. Viszonylag kevés bénázással, pár szökkenéssel sikerült is.
Megfordulva láttam, hogy 3 fickó haladás nélkül lépdel felfele. Nézelődtek, hogy most mi van, miért megy 2 lépcső lefele, felfele viszont egy se? Oldalról a korláttól moziztam tovább. Lent volt a leglassabbik ember, hamar lekerült a lépcső aljára, ott párszor majdnem elesett, mire rájött, neki ez nem fog menni, és leugrott. A 2 feljebb lévő kitartóan küzdött, én pozíciót váltottam, és a hídról szemlélődtem tovább. A legelöl lévő nagyon eltökélte, hogy feljut, elkezdett rohanni, de a végére kezdett kifáradni, így félig esve, félig vetődve felterült a mozgólépcső tetejére. Nagyon jól érezte magát fekve, úgyhogy onnan lihegve, röhögve figyelte társa további küzdelmét. Ő is hamar felszökdécselt, de ő ügyesebb volt és nem vágódott el. Magukon röhögtek még, a fekvő épp tápászkodott, mikor a biztonsági őrök észlelték a lépcső helytelen használatát, meg a fekve röhögőt. Azonnal ott teremtek elszántan agresszív "majd megmutatom én nektek hol hülyéskedjetek" arccal, és a fekvő ember felé nyúltak, mikor észrevették a 2 lefelé haladó lépcsőt. Azok az arcok... még jó darabig nem tudtam nem vigyorogni.

A vásárolt könyvek:

Bevallom ennek először a borítója fogott meg, de a story se tűnt rossznak, és jókat írtak róla

Ez az első könyve elvileg egy trilógiának. Még utána kell járnom, mert egy csomó "valami sárkányai" könyv van, azok lennének a folytatások? Vagy csak véletlen a cím egyezés?

Legutóbb az Assassin's Creesből írt könyvet vettem meg, még nem jutottam az olvasásáig, a Trónok harca lefoglalt. Az Assassinról nem hallottam jókat, viszont a játékot imádom. Ez a vétel pont az ellenkezője: nem ismerem a játékod, de sok jót írtak a könyvről.

Végül. "Jé, pacik" kategória. Kattint, story elolvas, jöhet. Nem fog ártani egy kis levezetés a sok fantasy után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése