2011. november 26., szombat

Megint elmaradoztam, úgyhogy összefoglaló a mostanában történtekről:

Volt 70 perces vonat késés a múlt héten, azóta folyamatosan késik a szutyok vonat minden nap, ha 10 percnél többet késik, akkor nem érek be fél 8-ra a melóhelyre, márpedig a 15-20 perc a mindennapos, ritka ha csak 10-et késik. Egyik nap el is tűnt a vonat amivel járni szoktam. Unottan álldogáltam a peronon, vártam a tömeggel együtt, 6.27-kor (a vonat érkezésének ideje) sokan elkönyveltük "jóvan, megin késik ez a ...", de csak ezután pár perccel jött a meglepetés. A hangosba bemondták: a 33-as vonat 2 perc múlva indul. Szép és jó, de hova lett a másik vonat? Mivel egy szó sem hangzott el vele kapcsolatban, a későbbire szálltam fel és mentem be vele. Gondoltam a másik biztos eltévedt a ködben.

Még mindig kereszt szemezek. Mamáék házassági évfordulójára varrtam egy képet, 2 galamb, virágos ágakkal körülfogva. Úgy tűnt tetszik nekik. Magamnak varrtam egy unikornis fejet, kipróbáltam hogy néz ki a fekete ló, piros sörény, ezüst szarv. Nem lett rossz.
Sikerült szereznem színes anyagokat, úgyhogy van fehéren kívül piros, fekete, zöldes drapp. Láttam még különböző kékes, sárgás anyagokat, majd később talán olyanokat is kipróbálok, ha passzol valamelyik mintához.

Lovagláson mostanság Pegin megyek főleg, mert Fatima, a hisztikirálynő lesántult 2-3 hete, és még mindig nem jött rendbe. Pegi foltos kanca, kissé öreg, de még bírja, jó gyors, csak lusta, folyton megáll. Rövid lábaihoz képest nagyokat lép, úgyhogy elég kényelmes, így kengyel nélkül szoktam rajta menni. Ma le is szedtem a kengyeleket lovaglás előtt, hogy ne zavarjanak meg verdessék a lábam. Megint izgultam a vágta miatt, eléggé fel volt pörögve a mami, de simán rajta maradtam. Beugratni nehéz, meg körönként meg kell küzdeni vele, hogy ne álljon meg a szokásos helyen, de ha ezek megvoltak, csak suhan.

Itt van pár kora őszi kép Pegivel:

Remélem Fatima rendbe jön és sikerül megszerezni időnként. Vele lényegesen izgalmasabb az élet, mint Pegi mamóval. Pegin jó kengyel nélkülizni vagy szőröcskézni, Fatin meg küzdhetek az életemért meg a rajtamaradásért :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése