2011. november 8., kedd

varrás, egyéb

Tegnap este elkészültem a másik könyvjelzővel is. A varrásban hibáztam, későn észleltem, így már nem tudtam visszabontani. A szegély is béna lett ismét. Azért magamhoz képest elégedett vagyok, ez volt a 4. varrásom.
Az igazi kihívásnak ma álltam neki, a lovas kép, ez már szövetre megy, sok szín, nagy terület... kíváncsi leszek mennyire bénázom el.

Pár kép az elefántosról:

itt rontottam el


itt tűnt fel a dolog későn
kész


ez pedig a lovasnak a fonalrendezője meg az anyaga


Már csak 2 nap van a Rammstein koncertig. Úgy izgulok. Ilyen nagy koncerten még nem voltam, főleg nem ilyen stílusún. Sosem hittem volna, hogy láthatom őket élőben. Az előzenekar is jónak tűnik, eddig nem is hallottam róluk: Deathstars. Rájuk is kíváncsi vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése