2016. szeptember 11., vasárnap

tájékozódási tereplovas verseny, Kisapáti; kirándulás Csókakőn, Szt. György-hegyen

Hirtelen ötlettől vezérelve lementem az augusztus végén, Kisapátiban rendezett lovas tájékozódási versenyre barátnémmal. Vittük Gyagyást is, meg egy másik lovat lovassal együtt.
Sok sok komplikáció következtében nagyon későn értünk le pénteken, uh csak pár órát tudtam aludni a versenyig.

A versenyen a sümegi imádott kis foltos pónival mentem. Jött velem egy lány is, uh együtt kóricáltunk a mesés helyeken. Néha azért tévedtünk el kicsit, mert bámészkodtam térkép nézés helyett :)
A végén viszont mindketten elnéztük a térképet, és Kisapáti helyett Szigliget felé sikerült elindulni a lovakkal. Amikor még jónak hittük az irányt az autóút melletti füvön vágtáztunk a lovakkal, és hirtelen lealáztak minket: többen elbicikliztek mellettünk :P




Verseny után utazótársaimmal felmentünk a Szt György-hegyre, párszor eltévedtünk, és bekeveredtünk szúrós dzsindzsákba, de azért jó volt.
Az orgonákon álldogálva G. megálmodta, hogy vasárnap ne siessünk, haza, hanem menjünk fel Csókakőre.

8 óra tájt lementünk Szigligetre, meg G. mindenáron úszni akart a Balatonban. Én a lábfejemet is csak 5 perc alatt tudtam belemártani, és 2 perc múlva gyorsan ki is szedtem, kb. 20 fokos volt a víz. G. jót úszott a sötétségben.
Megvacsiztunk, és visszamentünk a Szt. György-hegy oldalában lévő, szépséges kilátású szállásunkra.


Vasárnap korán keltünk, és elindultunk Csókakőre, 3-an 2 lóval :)
Mivel az én általam lovagolt ló gazdája nagyon sportos, vele szoktam tájfutni is (de ő rendesen csinálja), így Ő bevállalta, hogy fut.
Út közben egy patakon is át kellett kelnünk, nagyon tetszett.
Csókakő meg egyszerűen csodás volt. Mármint főleg a kilátás :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése