2016. október 6., csütörtök

Tájékozódási tereplovas verseny, Sümeg, 2016.10.1-2.

Megvolt az újabb sümegi verseny. Már nagyon vártam, és szuper is volt, főleg az első nap.
Magamhoz képest elképesztően jól mentem. Jött velem egy új versenyző, még nem volt tájékozódási versenyen, úgyhogy többnyire én kerestem meg térképeztem, de Ő is besegített, főleg ha elbizonytalanodtam.
Megdöbbentő módon 2 olyan csapatot megelőztünk, akiket sosem gondoltam, hogy lehetséges :)
A pontokat egy volt tájfutó rakta ki, ami meg is látszott a nehézségen.
Ezek szerint fejlődtem már a tájfutó versenyeken valamennyit :)

Első nap fellovagoltunk naplementét nézni a Fehér szikláktól, úgyhogy az erdőben más sötétben jöttünk le.
Utolsó nap reggelén pedig szivárványt fotóztam.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése