2012. április 1., vasárnap

Sümeg, 2012. márc. 23., várrom túra, bejelentkezés

Első nap, pénteken nem sokkal 12 után érkeztünk a szállásra. Nagyon kedves volt a vendéglátónk, a szobák is szépek voltak. Lecuccolás és némi evés, öltözés után elindultunk megkeresni a Tátika várromot.



Mivel már voltam ott lóval, így emlékképek alapján könnyen felismertem a helyszínt, ahonnan el kell indulni fel. Leparkoltunk, és már kaptattunk is fel a dombon. Anyura néha várni kellett, de elég jól tudtunk haladni. Felérve megnéztük a panorámát, szusszantunk, felderítettünk, találtunk egy geo ládát, aztán elindultunk vissza Sümegre, de nem a szállásra, hanem a lovardába.



Lovardában kocsiból kiszállva megindultam az istálló fele, fél úton szembe jött a lovász, gyorsan el is kaptam, kérdeztem tudja -e a lóbeosztást. Mondja menjek vele, ki van függesztve az istállóban. Bementünk, nézzük a névsort, nem csak hogy nem voltam rajta, de Bogira, akit kértem, más volt beírva. Kellőképp elkámpicsorodtam, elkezdtük nézegetni a szabad lovakat. 1. Virág, a félvak, öreg, iskolaló. 2. Bona-Vista, a kedvenc foltos pónim, de úgy vélem kicsit nehéz vagyok már egy póninak. 3. Játék, akin 1x ültem osztályban, és gondolkodtam, hogy kipróbálnám terepen.
Megbeszéltem a lovásszal, hogy akkor Játékozok, be is írtam magam. Felmentem azért a tulajnak is jelezni, hogy itt vagyok, és a Játékon megyek. Mondta rendeben, nem is számítottak rám, ha akarom megcserélhetjük a másik lóval, nem probléma... Mondtam neki, hogy jó a játék is, úgyis csapatban megyek, és nem érdekes elmegy -e egyedül. Kiderült, hogy azért maradtam ki, mert korábban jelentkeztem, mint hogy kiküldték a meghívókat, és így elfelejtődtem. Cicóka után is érdeklődtem, a tulaj megtalálta nekem, egy kupac birka bőrön feküdt. Jól megdögönyöztem, amit hangos dorombolással, és vad dörgölőzéssel értékelt. Nem tudom milyen márkájú macska, de hosszú, fehér szőre van, és felemás színű szeme, egyik kék, másik zöld.
Visszamentünk a szállásra. A vacsoránk a szomszédos borozóban volt, egy hangulatos pincében. Pont egy borkóstolós vacsorába csöppentünk, úgyhogy evés után, mikor jobban beindult a bor dolog, én leléptem. Sajnos a szálláson érkezett egy baráti társaság, öregek, fiatalok, hülye kisgyerekek, ugató kutya... éjjel 11 utánig randalíroztak. Miután elkussoltak végre, és elaludtam, fél 1 körül egy részeg idiótára ébredtem, aki artikulálatlanul óbégatott végig a házon, az asszony meg folyamatosan vihogott, utána a szobájukban is folytatták eme tevékenységeket, tök jól áthallatszott, úgyhogy megint csak nem aludtam egy darabig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése