2012. április 16., hétfő

Úgy látszik "Ezt miért nem láttam eddig?!" korszakomat élem. Hétvégén előszedtem egy porosodó DVD-m, nevezetesen a Spílert (RocknRolla). Nagyon tetszett, nem is sikerült eldönteni, hogy ez tetszik -e jobban, vagy a Blöff. Hasonló, mégis más...  Azt hiszem meg kell néznem azt a 3 Guy Ritchie filmet is, amit még nem láttam.



Nem csak filmeztem ám hétvégén. Voltam lovagolni szombaton. Nagyon jó volt.
Az egyik lány segített felnyergelni a fenevadat. A fején csüngött amíg én felszereltem, és így nem tudott széttépni.
Terepen ment minden a szokásos rendben, de a 2. nagy mezőn nagyon fel voltak pörögve a pacik, Kemír bement az apja, Bütyök mellé, azon ült az edző. Kem egyre gyorsabban akart menni, de próbáltam tartani, az edző megszólalt, hogy csak kulturáltan és kontrolláltan, azt hittem arra céloz, hogy ne előzzem meg. Visszahúztam Kemírt, egy nyak hosszal Bütyök mögé került, erre az edző nekiállt vigyorogni, karlengetni és teljesen elengedte a lovát. Kemírnek sem kellett több, látta, hogy verseny van, és azonnal kilőtt. Hihetetlen sebességgel száguldott, pedig próbáltam lassítani, de így is simán otthagyta még apu lovat is, nem hogy az átlag iskolalovakat. Nagyon fürgék ezek az arab pacik.
Pillanatok alatt a mező végére értünk, ahol természetesen meg kellett ijedni 2x, én meg nem győztem kapaszkodni, hogy full vágtából ne boruljak le mikor sávot vált meg oldalra ugrik.
Utána már nem volt semmi érdekes. Egy másik lovas csapat is volt kint a szomszéd lovardából, de ügetésnél gyorsabban nem láttuk őket haladni, úgyhogy hamar elhagytuk őket.

Biciklizni is voltam szokásosan. Most kivételesen nem ismerős lovassal találkoztam, hanem egy nagyon szép szürke lóval rendelkezővel, eddig még nem láttam. Irigylem a saját lóval rendelkező embereket. Olyan jó lehet, hogy kimegy a lovardába, felcuccol, aztán elbarangol amerre akar, annyit megy amennyit akar, akkor amikor akar...
Úgy látszik nekem csak a drótszamár marad barangolni a környékben. Bár egész kedvemre való drótszamár :) Az öreget is eltettem, ő is jól szolgált, jó lesz még kutyát sétáltatni.

Drótszamaragolás közben szoktam látni őzeket, nyulakat, ritkán rókát, gyakran fácánokat, és azt vettem észre, hogy csak fiú fácánt látok. De pl. tereplovaglás közben sem rémlik, hogy valaha is lány fácánt láttam volna, pedig már rengeteggel találkoztam.

A minap egy nagyon buta hím példány keveredett elém az erdőben. Gurultam békésen, láttam ott sétálgat az úton, gondoltam majd elmegy, de nem vett észre. Alig voltam 4-5 m-re, már a csengő használatot fontolgattam, amikor észrevette drótszamaras jelenségemet, és fejvesztve elfutott oldalra, be egy faiskola szerű helyre, de annyira hülye volt szegény, hogy a némelyik fánál lelassított, és nem tudta eldönteni, hogy melyik oldalról kerülje ki. Megszívta volna, ha vadász vagyok, de így is furcsa, hogy ennyire csökkent képességű állat még életben van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése