2012. április 23., hétfő

Egyik nap, talán pénteken, a reggeli zombi mód cammogásom közben sikerült megfigyelni ahogy a mentősök felkaparnak egy motorost a Délinél. Nem értettem a dolgot, aztán arra jutottam: a kukás autó valami módon félig kikerült az útra, a mocis gondolom nem épp lassan suhant lefele az Alkotáson, vélhetően próbált korrigálni, felborult, csúszott vagy 12 m-t, és még a csúszás végeztével is a moci szépen beszorult a kukás autó alá, a srác meg ko volt. Remélem túlélte.

Sokat bicikliztem a hétvégén. Le kellett mozognom az elmaradt lovaglás adagot is.
Pénteken a  hosszabbik úton mentem. Néha muszáj volt megállnom lefotózni a felhőket, olyan szépek voltak. Igaz, csak mobil volt nálam, de a semminél az is jobb.
Szombaton a Decathlonozás után később értünk haza, úgyhogy már az út negyedénél lement a nap, előjöttek az állatok, így láttam 1 nyulat, egy kupac fácánt (voltak vagy 5-6-an egy kupacban), 2 őzt.


Csütörtökön elutazok pár napra, itt hagyom ezt a fantasztikus országot, és kicsit kikapcsolódok.  Remélem sikerül majd lekapnom pár svájci gárdást, sajna csak a vicces ruhájukban, mert a páncélt csak nagy eseményekkor öltik fel :( Mindegy, már a vicces ruhásnak is örülni fogok. Persze aztán lehet, hogy a gárdisták fognak legkevésbé érdekelni, ha kellően szép a hely...
Megyünk még sok szép helyre. Majd írok arról is regényt.
Kérek némi szurkolást, hogy: szép idő legyen, és ennél jobban ne betegedjek meg.
Nem tesz jót a vonatozás meg a korai munkába menés. Mindig megfázok.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése