2013. március 2., szombat

Mostanában volt egy kis íjászati összetűzés, ki akartam lépni a csapatból, de aztán a vezér is felismerte, hogy ebből bomlás lessz, ha nem viselem el a gonoszkodásait és kilépek, így most visszaállt kedvesre, és maradhatok az "örömíjász" csoportban, aki meg profibb, és vágyik a szadizásra, annak tart külön is.
Tegnap voltam az összetűzés óta először. Elég jó volt, csináltunk új dolgokat, mivel már rég nem lőttem, bénázgattam kicsit, meg még mindig lassabb vagyok picit a többieknél. Az egyik új feladat egy táncikálós lövés. A Kassai völgyről készült videóban láttam ilyet, már akkor is megdöbbentett, hogy lehet ezt csinálni. Természetesen én szerencsétlenkedtem a legtöbbet, de nem keseredtem nagyon el, mert a többiek is bénáztak, kivéve azt, aki néptáncol, mert neki ez jól megy.
Nekem ütemérzékem 0, táncolni sem tudok, úgyhogy ezt itthon majd gyakorlom.

Lovagolni voltam 2x osztályban az előző 2 hétvégén. Egyiknél sem volt nagyon gyagya Kemír, de nem mertem megkockáztatni a kengyel nélkülizést a múltkori kedveskedése óta.
Párszor megugrott, főleg vágtánál, de durva dolgot nem csinált.

Most már teljesen eluralkodott rajtam a verseny előtti izgalom. Jövő hétvégén megyünk le Sümegre a tájékozódási versenyre. Nagyon várom. Minden lefekvés előtt a térképet bújom, és próbálom felidézni melyik versenyen merre mentem, ha eltévedtem hol lehettem, melyik út hova visz...

A lovardából egy fickó is lejön. Mondtam neki, hogy én a kis tehén foltossal megyek egyedül, de biztos tud csapathoz csapódni. Mivel még nem lovagol nagyon régen, de amúgy jó, csak nem járt ilyen terepen, javasoltam neki, hogy kérjen az edzőnktől egy wesco nyerget. Az jól ültet, nehéz belőle leesni, és ott a joystick vészkapaszkodónak. Meg Bogit ajánlottam neki, én egyedül megszenvedtem a makacsságával, de csapatban nagyon jó kis ló, barátságos, kényelmes, és nem rosszindulatú.

Remélem jó időnk lesz.

Ja, és még mindig türelmetlenül várom Django kiadását DVD-n :) Tudom, még messze van, de nem reménytelen.
Egyébként felfedeztem, hogy Christoph Waltz benne volt egy Rex felügyelő részben :))) Nem semmi, a Rex felügyelőtől eljutni 2 Oscar-ig.
Amúgy fel vagyok háborodva. Megrendeltem az első évedot a Rexből, és már 1 hónapja nem tudják beszerezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése