2013. március 31., vasárnap

Boldog nyulat!



A verseny óta 1x voltam lovagolni osztályban. Kemír nem tűnt túl dinnyénak, úgyhogy kengyel nélkül mentem rajta. 1x ijedt meg mind a 3 ló, Kemír duplán ugrott meg, mert a hátsó ló kis fázis késéssel ugrott meg, Kem meg azt hitte megint jött valami ijesztő dolog.
Tök jó, hogy kengyel nélkül is fent tudok ilyennél maradni. Régebben el se tudtam képzelni, hogy ilyen lehetséges.
Vágtánál is kengyeltelenül mentem, 2x majdnem orraesett, de annál sem volt semmi gondom.

A héten párszor gyalogoltam, mert rendesen behavazódtunk. Hétfő este állt neki szakadni, abba sem hagyta hosszabb időre pár napig. Utána jött az eső, azóta ázunk.

De most itthagyjuk ezt a szép tavaszi időt, és elhúzunk kicsit délebre, de nem nagyon, úgyhogy még ott is lesz bőven ázási esélyünk, és pólóra sem lesz szükség sajna. 1 hét múlva érkezem.

Addig is pár hét eleji kép (2013.03.26.). Kellemes Húsvétot!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése