2012. október 4., csütörtök

Első versenyem I. (Sümeg, 2011. márc. 3-4-5)

Az első versenyemről szóló beszámolót még nem mentettem át a másik portálról, úgyhogy most megteszem:


Megérkeztünk a panzióba, és lerobogtunk a lovardába, hogy le tudjam futó szárazni Tekilát.
Felmentem, köszöntem a tulajnak, mondta hogy persze vigyem csak ki. Már épp kantároztam a lovat mikor odajött a lovász, és kérdezte, hogy mit akarok én azzal a lóval? Mondom lefutószárazom, hogy holnap ne legyen túl idegbeteg. Erre közölte, hogy annak a lónak olyan szar a lába, hogy menni alig tud, 2 hónapja áll, azzal biztos nem fogok holnap menni.
Felszaladtam megkérdezni a tulajt, hogy van e másik ló, erre majdnem bekapott, hogy jó a Tekila, és mondjam meg a lovásznak, hogy ha nem, akkor a lovász szürke ménjén fogok menni. Már épp közbe akartam szólni, hogy én aztán csődörre fel nem ülök, de végül jobbnak láttam nem megszólalni.
Lesuhantam, közben jött utánam a tulaj, de sietett, mert még ki kellett tennie a bólyákat a másnapi versenyre, úgyhogy csak odakiabált, hogy vigyem ki a lovat, ha sánta ad másikat.
Ki is vittem, de én nem láttam, hogy sántítana, úgyhogy szóltam apunak, hozza ide a lovász szakértő szemét. Kijött, megnézte, mondta szerinte jó. Kérdeztem, hogy beugrassam -e vágtába? ő meg nézett egy nagyot, hogy az a ló még életében nem vágtázott futószáron. Mondom megpróbálom. Szóltam neki, hajtottam, szépen beugrott, és fél kör után úgy kitört oldalra, hogy kb. 10 m-t rángatott és közben pici ágaskodásokat produkált. Nem ültem rá mert nem volt nálam védő cucc, és már az ügetés elején rugdalózott futószáron, meg hiányolta a többi lovat és folyton nyerítve kereste őket.




Utána visszamentünk a panzióba, és kitalálták hogy menjünk el sétálni a fehér sziklához. Igen ám, de az erdőben meghallottak valami kutyaugatást, úgyhogy vissza kellett fordulni.


Mivel már eléggé sötétedett, levittem őket a fenyves fölé, ahol lovagolni is szoktunk. Mire visszaértünk már egész sötét lett, úgyhogy a kivilágított várat is lekaptam.

A vár a fenyves felett

kivilágított vár a panzió teraszáról, ami a domboldalon, az erdő szélén volt

Ez volt a szobám. 2 ágyasuk volt csak, úgyhogy az egyiken a cuccaimat tároltam, a másikon aludtam (jobb oldalin).

Pici vizsla az istállóban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése