2011. december 17., szombat

Tegnap megvolt a karácsonyi kajálás + ajándékozós névhúzás a melóhelyen. Szerencsére olyat húztam akit ismerek, bár furi volt így ajándékot venni, hogy 20 - 70 évesig, minden nemnek adható dolgot vegyünk. Leszokhatnának már erről a névhúzós dologról, mindenki utálja.
Én kaptam pár gyertyatartót, meg egy cuki mini hógömböt, ami egy dugón van, elvileg üveget lehet vele bedugaszolni, de én inkább csak dísznek használom majd.

Amikor a Moszkva téren lődörögtem a hét folyamán, első látásra beleszerettem egy farkasos, tollas, lógós díszbe. Ismerősök azt mondták álomfogó, én nem értek hozzá, de nagyon tetszik.

Lovagolni is voltam, Fatima még mindig nem használható, pedig már úgy vágyok egy kis életért küzdős rodeóra a kis hiszti hercegnővel.
Kérdezte az edző, hogy melyik lovon akarok menni. Mondtam Pegi vagy Kemír. Mondta, hogy inkább a Kemírt javasolja, mert Pegi délelőtt borult fel egy lovassal, amúgy is borulékony ló, de a fedelesben katasztrófa.
Kemírt szokásosan az edző pucolta, nyergelte, csak 1x mentem közel, akkor is megharapott. Bent a fedelesben is még vezettem pár kört, az alatt vagy 3x harapott a kezembe. Szerencsére nem olyan durván, de azért nem kellemes. Lovaglás alatt nem volt semmi érdekes, ment szépen a ló.
Utána bevittük őket, meg a többi lovat is a karámból. Fatima jól megszivatott, a boxánál irányba állítottam, ő úgy csinált, mintha szépen bemenne, elengedtem, félig be is ment, de aztán hirtelen kifordult. Nagy lendülettel megindult Ubi fele, megijedtem, hogy megtámadja, gyorsan utána kaptam, de szerencsére nem Ubit vette célba, hanem az ubi állása mellett felhalmozott szénakupacot. 2. kísérletre hajlandó volt befáradni a boxába.

Képek a farkasos lógóról, meg a pingvines mini gömbről:
(a lógónak majd keresek valami rendes helyet, ideiglnesen lakik csak ott)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése