2011. október 31., hétfő

4 napos hétvége

Pénteken megérkezett a varrós csomagom fele. A nő akitől rendeltem felhívott szerdán, hogy a rendelt termékeknek csak a fele van most nála, azokat elküldi, és majd ha 2-3 hét múlva megérkezik a következő fele, küldi azt is. Kérdeztem hogy ugye nem dupla posta költséggel? Mondta hogy nem, csak azért küldi előre, hogy ne maradjak kézimunka nélkül. Milyen rendes :)
Ennek eredményeképp péntek délután óta a napok nagy részét varrással töltöm, és kiélvezem, hogy végre van Animal Planet hosszú idő óta először.
Ma bicikliztem is egy keveset, szép idő volt, csak folyamatosan söprögetnem kellett magamról a rengeteg katicát, meg egyéb kerge rovarokat.


Pár kép az elmúlt 4 napból:


Ez volt a könnyebbik a 2 könyvjelző közül. Sokkal könnyebb ezen a puha műanyagon varrni, mint a szöveten, viszont a szegélyt elrontottam. Nem tudom hogy kéne szabályosan, úgyhogy a másik sem lesz szép.




biciklizés közben:

alacsonyan szálló léggömb
gesztenyesor

Tudom utáljátok a Halloweent, mert drága a tök, én meg a tököt utálom, legalábbis megenni, úgyhogy felteszem a képeket az új szerzeményekről:

Ebben a cica meg a denevérek fogtak meg, + még mindig megvan gyerekes rajongásom a foszforeszkáló dolgok iránt, nem tudom miért.

Ez annyira ari volt, hogy nem lehetett otthagyni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése