2013. január 21., hétfő

Hétvégi lovaglás

Szerencsére vasárnap visszafogta magát az időjárás, és tudtam menni lovagolni.
Megkértem az edzőt, hogy amíg lepucolom Kemírt, addig terelje el a fejét. Így csak kevés harapást kaptam.
Felnyergelte, kantározni már én kantároztam, a szokottnál sunyibb volt, és párszor megharapott. Bevezettem a fedelesbe, megállítottam, belém harapott. Feldobtam a szárat, megint megcsípett, és hiába húztam a kezem, már tátott szájjal nyúlt utána. Nem tudtam mire vélni ezt az extra szemétkedést, úgyhogy mielőtt felfalt volna, gyorsan felmásztam rá.
Elindultunk, én mentem elöl Kemírrel, mögöttem egy magán ló, Kyra, aztán Bogi, Mischa, Csinos, és Csili változó pozíciókban. Csili már nagyon rég nem ment, így tele volt a feneke rendesen.
Csili már lépésben is megijedt a nagy semmitől és szökdécselt, de itt még nem vadult nagyon. Ügetésben pár kör után elég durván nekiállt ugrálni, Kemít látta, hogy itt valamitől nagyon rettegni kell, úgyhogy ő is nekiállt ugribugrizni és elszaladni.
Ügettünk tovább, Csili még alkotott párat, Kemír kezdte sejteni, hogy nincs is itt semmi szörnyeteg, így már nem ugrált olyan vadul. Viszont az utolsó rodeói egyikénél Csili a letakart íjász céltáblás sarokból kiindulva ugrálva, rúgva haladt át a fél lovardán, amit Kemír nagyon megjegyzett, onnantól kezdve úgy kellett végig rugdalni a sarokig, ahonnan különböző módokon szökkent ki, oldalazott...
Csilit vágtáztatta az edző, utána lehiggadt, viszont Kemír még mindig szentül meg volt győződve róla, hogy valami rém van a saroknál, így minden körben alkotott valami szépet. Csinált gyönyörű 1/4 piruettből előre szökkenést, nagyon jó érzés volt kiülni, olyan könnyed és légies... csinált sima kis oldalra ugrásokat, 1x egész sokáig szökkengetett oldalra, előre is szaladozott.....
Ez addig így ment, míg nem jött az oldallépés. Azt gyorsan lenyomtuk, és amíg a többiekre vártunk, beálltam vele a rettegett sarokba. Pár percnyi ott álldogálás alatt meggyőződhetett róla, hogy valójában semmi lóevő dolog nincs ott, és onnantól fogva ment normálisan.
Vágtánál még kicsit megszaladt annál a saroknál és lecsapta a fejét, de nem csinált semmi durvát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése