2013. február 2., szombat

lovaglás, Django

Kemír ma bent rám hozta a frászt. Osztály elején nem volt semmi, 1x szeppent meg, úgyhogy lerúgtam a kengyelt és a nélül mentem. Szokásosan elkezdett idegesíteni, hogy a lábam verdesi, úgyhogy leszedtem.
Utána sem volt semmi, 1x jött egy vérszomjas biciklis, akitől besatuzott Kem, és pár másodpercig fújtatva meredt rá.
Aztán jött a vágta. Mindenki ment szépen, Bársony akciózott kicsit az autók felőli falon, ugrálva elszaladt és majdnem kirúgott.
Utána jöttünk mi. Kb. fél kör után lecsapta a fejét, megtekerte, de ott még egy kis gyorsításon kívül nem csinált semmit.
Autók felőli falon megijedt, picit megugrott, és visszaesett ügetésbe. Továbbhajtottam, visszaugrattam, erre a falas hosszú oldalon megijedt és meglódult, én reflekszből a szájába téptem, de közben majdnem leborultam. Edző rám szólt, hogy kengyel nélkül ne úgy üljek, mint kengyellel, nyújtsam előrébb a lábam.
Előrébb nyújtottam, így tényleg kicsit stabilabbnak éreztem magam.
Autós oldalon picit megszeppent, erre a karámos rövid oldalon megint megugrott és felgyorsult, autós oldalon picit megszeppent, aztán a karámos oldalon megijedve kiugrott oldalra... ezt játszotta egy darabig. Mikor már lement 2 olyan kört, hogy nem ugrott meg, akkor megállított az edző.
Leléptetés végén Bársony kezdett bepöccenni, úgyhogy gyorsan leszállást és kivonulást fújt az edző.
Én még odamentem a kengyeleimért a sarokba a padhoz, erre Kemír, mintha minimum meg akarná enni valaki, fújtatva ugrált és ügetett körülöttem. Alig tudtam felmarkolni a kengyeleket, és kint is majd fel borított amíg bevittem a helyére.


Eszembe jutott, hogy nem írtam mozi beszámolót:
Megnéztem a Django elszabadul című Tarantino filmet.
Kedvelem Tarantino filmjeit, kicsit beteg a fickó, és szereti a durva dolgokat, de jó filmeket csinál. Mivel először 16-os korhatár volt a filmen, gondoltam nem lehet durvább a Becstelen brigantiknál.
Tévedtem. Sokkal durvább, és 2 olyan jelenet is volt, amit inkább csak periférikus látásom szélével szemléltem, hogy tudjam mikor lehet már oda nézni.
A film amúgy nagyon jó, és nagy örömömre benne volt a Becstelen Brigantikból is ismert német SS tiszt. Hihetetlen a fickó, nagyszerűen játszik, és legalább 3 nyelven beszél.
Ez is egy kötelező vétel lesz számomra, ha kiadják DVD-n.
Moziba érve kicsit meglepődtem, egy idős házaspár ült előttem. A többi nézőt diáknak véltem, többséget nálam bőven fiatalabbnak. Az ifjabb lányok, meg egy fiú gyanúsan sokat mászkáltak ki, az egyik csaj kb. fél órával a vége előtt végleg feladta :) Ellenben az öregek nagyon jól bírták. De vigasztalt, hogy a mellettem ülő 2 csaj elég gyakran szembefogott.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése