2013. január 2., szerda

Összefoglaló

Megint nem nagyon irkáltam. Pár szóban az ünnepekről:

Világvége napján volt a napfordulós ünnepségünk az íjász csapattal. Ők mindig szokták tartani, most minket, újakat is meghívtak. Érdekes dolgokat meséltek, volt felolvasás, evés ivás, tűz körül éneklés.
A vége felé gyújtottunk szabad téren szép tüzecskét, ott is még beszélt a főnök, aztán jött a körbe állás, éneklés. Nagyon jó dalocskákat énekeltek, próbáltuk mi is követni, főnök dobolt a táltos vagy milyen dobján.

Ez volt az egyik:

Karácsony is elment hamar. Kaptam szép és jó dolgokat, még visszamenőleg szülinapomra is egy párat.

Szilveszterkor anyu mindenáron társasozni akart, de én előszedtem szülinapomra kapott 3Ds tigrises Puzzle-m, és azt raktuk hajnali 2-ig, amikoris feladásra kényszerültünk. Rettentő rossz lámpafénynél 3d-s, állandóan változó puzzle-t rakni.
De aztán másnap délelőtt gyorsan befejeztem. Természetes fénynél lényegesen könnyebb volt.

Pacizni is voltam karácsony előtt is, meg most hétvégén is.

A karácsony előttin Kemír kellőképp meglepett.
Megint volt kint velünk egy kezdő csávóka, akiben még túlteng az önbizalom, állandóan száguldozni akar, így hajtja is a semmire nem reagálusz jellegű birka lovat amin ül. Kemír minden hajtó kiáltást, cuppogást magára vesz, még ha nem is az ő hátáról érkezett a zaj.
Ennek megfelelően már odafele sem volt könnyű fogni, a többiek folyton előzni akartak, pedig nem volt túl jó a talaj.
Hazafele a nagy mezőn beálltam Kemmel az apja mögé vágtában, de a többiek nagyon nyomultak, körbevettek, már ettől is sík ideg lett a ló, folyton sunyított. Erre kedves kis kezdőkém behúzott mellénk/mögénk, nekiállt kiabálni a saját lovának, és elkezdte csapkodni a szárakkal. Nem tudom megcsapta -e Kemír farát is, vagy csak a csattanástól pöccent be... mindenesetre kirúgott egy jó nagyot.
Kemíren nem számítottam ilyesmire, úgyhogy elég kellemetlenül érintett.
Tanulság: tudatlan kezdők kerülendők messzire.

Hétvégi terepen megcsíptem a másik száguldozás mániás kezdőt. Szintén végig birkóztam Kemírrel, tiszta jég volt minden, de ez a marha csak hajszolta a mamutját, Kemírt meg alig lehetett lassabb tempóra kényszeríteni, mert zavarta, hogy megelőzték.
Miért nem tudnak az ilyenek jól elvágódni lóval együtt? Lehiggadnának 1-2 évre, és nem veszélyeztetnék a többi lovast. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése