2012. február 11., szombat

Múlt hétvégén nem maradt el a terep. Volt kb. -15 fok, szakadt a hó, fújt a szél, mindenki más lemondta, de én kimentem az edzővel. A 2 szürke arabbal mentünk ki. Kantározáshoz meg felmászáshoz levettem pár percre a kesztyűimet és majdnem lefagytak a kezeim. Vettem fel bringás szemüveget is, mert a szél többnyire vízszintesen hordta a havat.
A mezőkön széllel szembeni vágtánál nagyon jól jött, mert mikor a mező végén beért az edző, mondta hogy semmit nem látott, én meg vígan elvoltam. A horgásztavon sokan korcsolyáztak. Hazafele nem volt semmi érdekes. A patakban álldogáló, úszó vízimadarakon csodálkoztam, hogy nem fagy le a lábuk?

Tegnap megnéztük a Hadak útjánt moziban. Nem számítottam semmi extrára, nem is volt az. Sok volt a sablonos rész. A pacik szépek voltak és aranyosak. 1 kegyetlen rész volt benne, annál nagyon szenvedtem: a főszereplő ló végignyargalt a harctéren, begyűjtött pár szögesdrót kerítést, húzta maga után őket, aztán felbukott mikor beakadtak valamibe, és ott vonaglott, kiabált a szögesdrótokba tekeredve. Elég durvára sikeredett az a rész, főleg hogy a valóságban ezt egy ló semmiképp sem élné túl.
Viszont volt egy nagyon látványos jelenet is, ami tetszett: mikor a lovasság a nádasban osont. Ami nagyon el volt rontva: mindenki angolul lökte a szöveget. A "német" katonák is anyanyelvi szintű angollal beszéltek, és néha le se esett, hogy épp a németeket látjuk. Legalább a francia kislánynak volt némi francia akcentusa.





Ma pedig nagy örömmel mentem terepre, de mikor odaértem, közölte az edző, hogy el kell mennie, nem lesz terep.
Így elszontyolodva mentem anyuékkal vásárolni. Tescoban brutális mennyiségű embertömeg volt, alig lehetett odébb menni. Kifele az Alexandra előtt elhaladva megpillantottam egy leárazott lovas naptárat, gyorsan be is szaladtam megvenni.
Itthon el akartam menni biciklizni, de anyuék hisztiztek, hogy el fogok taknyolni, meg megfázok... úgyhogy a vége az lett, hogy kimentem fát hasogatni. A kutya ki volt engedve szaladgálni, de néha megállt, és nézte hogy bénázok, erre az egyik fa úgy hasadt szét, hogy kb. 3-4 fele repültek jókora darabok, a lábamra is, az egyik meg telibe találta Indexet. Olyan édes volt, el se szaladt, csak nézte hogy ez most őt hogy találta el? Aztán édesen billegtette a fejét engem nézve. Nem lett semmi baja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése