2012. február 25., szombat

A héten egész jól elvoltam a szobatársammal. Első nap sokat piszkált, de aztán kedden délután kiderült, hogy elrontott valamit egy nyugdíjkérelemnél, akkor egyből kedves lett, meg kért hogy hívjam fel a nővéremet segítségért... És utána is más ügyből kifolyólag lecseszte a felettesünk, úgyhogy nekem morogta ki magát, nem ellenem, csak ott dühöngött, én voltam a jó, bőszen bólogattam, a többiekre meg morgott, így engem nem piszkált, sőt, még azt is mondta, hogy sajnálni fog ha pár hónap múlva elmegy és itt maradok ezekkel, akik folyton hazudnak és jogtalanul csesznek le.

Végre tavasz szerű időjárás tört ránk, letettem a télikabátot, elővettem az edzőcipőm, sütött a nap, csicseregtek a madarak... imádom. A kedvem is sokkal jobb.
A héten ezt a számot hallgatgattam:



Pénteken itthon szomorú hír fogadott fb-n: a ló, akivel nyáron meg még ősszel is lovagoltam bent többnyire kengyel nélkül, a cuki foltos nagymami rosszul van. Akkor már majdnem 1 napja küzdöttek érte. Először kólika gyanú volt, de aztán az állatorvos megállapította, hogy bélembólia. Ma hajnalban sajnos bele is halt, pedig tényleg mindent megpróbáltak megtenni, hogy megmentsék. Pontos kora ismeretlen, de az biztos, hogy 20 fölött volt, az edző olyan 22-23-ra saccolta.
Requiescat in pace.
Hiányozni fog Pegi mami.

Sajnos így már nem volt alkalmam találkozni vele ma, amikor mentem lovagolni.
Az edzőnek még mindig fáj a bordája, úgyhogy lemondta a terepet, délután mentem osztályban.
Egy lány lenyúlta Kemírt, így a 4 tagúra apadt lóállományból Bogi maradt nekem. Van több ló amúgy, csak a tulajok nem engedik őket másnak lovagolni. Egyedül nagy Vezért ajánlotta fel gazdája, de inkább csak viccből, fedelesben szerintem nem engedték volna, hogy ráüljek, mert csak nemrég kezdték el lovagolni, és még kint is megszeppent gyakran, fedelesben folyton rémüldözött volna, és úgy hallottam bakolás sorozatra is hajlamos a paci.
Bogiért nem vagyok oda, 1x 1x elmegyek vele, de nekem túl unalmas. Kemír maradt az egyetlen ló akin mehetek és szívesen megyek vele, csak sajnos sok rajongója van, és küzdeni kell érte.
Hoztak ma egy új lovat, de szerintem őt sem fogják betenni a "közös"-be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése