2015. szeptember 30., szerda

Francia nyaralás - Provance és a Coté D'azur VII. nap 2. rész, Nizza (Nice)

Nizza valami elképesztő volt. Álom lehet ott lakni.
Még busszal elmentünk a reptér mellett, mintha csak a vízre szálltak volna le a repülők, nagyon jól nézett ki. Aztán kiszálltunk a tengerparton a Negresco-val szemben, sétáltunk a part mellett.
A kis vonatot felújítások miatt odébb helyezték, így fel kellett sétálnunk egy parkon át az ülő emberes térre. Elég hamar sikerült elfoglalnunk egy vonatkát, és indult is a városnézés. Szokásosan felvitt minket egy dombra, ahol sajnos csak 10 perc fotószünetet kaptunk, ami alig volt elég valamire :( Pedig ez is egy ámuldozós hely volt, és szívesen megnéztem volna az egy kanyarral lejjebb lévő parkot. Ezért még vissza kell menni :)
Vonatozás után volt 1 óra szabad program. Már nagyon éhes voltam, uh vettünk egy pizzát, meg itt sikerült szerezni jópofa színes sütit (macaron-t). A pizzát a vízoszlopos, párázós téren ettük meg. Akartam vizes képet, de mire megettem a pizzát, elállt a víz :(
Sajnáltuk, hogy ilyen hamar indulunk tovább, de időben oda kellett érni a már ismert gekkós tranzit szállásra a vacsi miatt. Megint azt a szobát kaptuk, és ott volt a gekkó, úgyhogy tuti ott lakik :) Annyira cukiiii.
8. nap pedig már csak utazásról szólt, úgyhogy nem írok róla külön.