2015. szeptember 29., kedd

Francia nyaralás - Provance és a Coté D'azur I. nap

Végre elérkezett a várva várt nyaralásunk. Sajnos hamar vége lett, de sok szépséget láttunk.

Első napon mintegy 1200 km buszozás után Sanremo-ban, Olaszországban szédelegtünk elő a buszból. Elég későn értünk, így 9 után vánszorogtunk be a vacsizó helyre, ami egy kellemes, western hangulatú étterem/bár volt. Nagyon szimpi volt a dekoráció, és finom a kaja. Imádom az olaszt.

A szállás elég béna volt, tipikus tranzit szállás. Nem volt könnyű vizet fakasztani a zuhanyból, meleget meg pláne... de túléltük. Viszont nagy örömömre volt egy gekkó az erkély plafonján, a II. emeleten :) Annyira cuki volt. Mikor fotóztam egy pillanatra félrefordultam egy autós szabálytalanságot megfigyelve, mire visszafordultam eltűnt a gekkó. Bebotorkáltam az erkélyről a sötétben, erre anyu feltúratta velem a szobát, nehogy a vérszomjas gekkó megtámadja őt éjjel ha bejött. Hiába bizonygattam, hogy a gekkó nem bánt....




reggeli kilátás az erkélyről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése