2014. július 18., péntek

Rövidke nyaralás Bajorországban I. nap Chiemsee

Idén csak egy röpke "nyaralás" fért bele a keretbe, de úgy éreztem ezt nem szabad kihagyni. Buszos kirándulás volt, 4 nap, 3 éjszaka. Nagyon szép helyeken jártunk, és sajnos megtudtuk miért is olyan szép zöld a fű a németeknél: random nekiáll zuhogni az eső bárhol, bármikor.

Fehérvárról indultunk, első napunk leginkább utazással telt, 1 helyen álltunk meg, mielőtt a München széli szállásra mentünk volna: Chiemsee.
A kirándulás mondhatni II. Lajos néhány kastélyának meglátogatásáról szólt kiegészítve 1-2 dologgal.
Áthajóztunk a szigeten lévő célpontunkhoz, amit sajnos nem lovaskocsival közelítettünk meg, de így is sikerült letapiznom pár pacit :)
Lógott az eső lába, de itt még nem kaptunk az égi áldásból. Gyorsan körbeszaladtuk a kertet, és rohantunk vissza a kastélyhoz, hogy megcsodálhassuk belülről is. Itt nem szabadott fotózni.

Kastélynézés után visszamentünk a buszhoz, és meg sem álltunk Münchenig.
Nagy meglepetésemre egy olasz éttermecskében vacsoráztunk, utána foglaltuk el szállásunkat. Kicsit megszeppentem a szobától, de aztán megbeszéltem magammal, hogy az a fontos, hogy tiszta minden, nem baj hogy nincs polc, hűtő, és kicsit zajos... Inkább motel mint hotel jellege volt a dolognak.
Aludni nem sokat aludtam, de ez amúgy is jellemző rám új helyen az első 1-2 éjszakán.